نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان احتباس مایعات در نارسایی کلیه

چگونه برای درمان احتباس مایعات در نارسایی کلیه؟ درمان احتباس مایعات در بیمار به کاهش از دست دادن پروتئین در ادرار و برای محدود کردن نمک در رژیم غذایی. دانستن علل آن را برای درمان آن مفید است، بنابراین امیدواریم که شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آن را یاد بگیریم.

علل پروتئین در ادرار

از دست دادن پروتئین در ادرار ممکن است با استفاده از مهار کننده های ACE و مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین کاهش می یابد. هر دو دسته از مواد مخدر، که معمولا استفاده می شود برای کاهش فشار خون، بی درنگ کلیه را کاهش می دهد از دست دادن پروتئین در ادرار.

داروهای مهار کننده ACE عبارتند از:

انالاپریل (Vasotec)

Quinapril (Accupril)

کاپتوپریل (Capoten)

بنازپریل (Lotensin)

تراندولاپریل (Mavik)

لیزینوپریل (Zestril یا نظیر انالاپریل)

رامیپریل (Altace)

مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین عبارتند از:

لوزارتان (Cozaar)

والزارتان (Diovan)

Candesartan (Atacand)

Irbesartan (Avapro)

بیماری های خاص کلیه ممکن است به از دست دادن پروتئین در ادرار و توسعه ادم کمک می کند. بیوپسی از کلیه ممکن است لازم باشد برای تشخیص نوع بیماری کلیوی، به طوری که درمان ممکن است داده می شود.

چگونه برای درمان احتباس مایعات در نارسایی کلیه؟

رژیم غذایی مناسب برای از بین بردن احتباس مایعات در بیماری های کلیوی مفید است اما کافی نیست، به طوری که ما خواهان به درخواست کمک از درمان است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی، می تواند مشکل کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را حل کند. همکاری با طب غربی، می تواند بیماری کلیوی موثر در یک زمان کوتاه را درمان کند. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید پیام را به ما را ترک کنند.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: